Puesto: PhD student

Función: Design, development, implementation and validation of a system for evaluating citizen energy behavior.
Empresa: Universidad Politécnica de Madrid Nº de Plazas: 1
Referencia: HRS2024/145 Publicada el 2/4/2024 Publicada hasta el 26/04/2024
Tipo de Contrato: Indefinido Dedicación: Jornada completa Remuneración Bruta (euros/año): 19.313,56
Localidad: Madrid Provincia: Madrid Disponibilidad para viajar: Si, Internacional
Fecha de Incorporación: 01/06/2024 Fecha de Finalización: 31/05/2025
Enlace URL: www.ies.upm.es

Technology

I-036 Energía Solar

Idioma: Español Nivel Lectura: Alto Nivel Escrito: Alto Nivel Conversación: Alto

Technology - Energy technology (1-4 años)

TAREAS/TASKS:

HABILIDADES-CUALIFICACIONES/SKILLS-QUALIFICATIONS:

Bachelor´s degree in Experimental Sciences (chemical/physical) with a Master's profile in renewable energy.Previous experience in research projects of at least 2 year - knowledge of research laboratories, research methodologies, databases, etc.Demonstrable international study or research experiences.

REQUERIMIENTOS ESPECIFICOS/SPECIFIC REQUIREMENTS:

Extracurricular activities related to sustainability and energy, (e.g. courses, volunteering, etc.) are desired.

CRITERIOS Y PROCESO DE SELECCION/ELIGIBILITY CRITERIA AND SELECTION PROCESS:

Se aplican las pautas establecidas en el proceso de selección del nuevo Reglamento para el proceso de selección y contratación del personal investigador, personal técnico y personal gestor relacionado con la investigación de la Universidad Politécnica de Madrid, aprobado en la UPM.