Puesto: Personal Investigador de Apoyo

Función: Setting up and developing research activities, design and performing experience within the Growth factors, Nutrients and Cancer group under the supervision of the group leader.
Empresa: S2017/BMD-3817 TomoXliver-CM - CSIC Nº de Plazas: 1
Referencia: TomoXliver-CM - Grupo CNIO Publicada el 28/7/2021 Publicada hasta el 11/08/2021
Tipo de Contrato: Programas de Actividades de I+D de la CM Dedicación: Jornada completa Remuneración Bruta (euros/año): 17148?
Localidad: Madrid Provincia: Madrid Disponibilidad para viajar: Sin especificar
Fecha de Incorporación: 15/09/2021 Fecha de Finalización: 9 meses

Bioquímica (Titulación Universitaria)

A-01 Biología

Computer skills with knowledge on MS office (Excel, Word, PowerPoint), Photoshop, Illustrator, Image J, Oncomine and Statistical analysis: Student's t-test, log-rank test, Chi-Squared test.

- The candidate must have experience in biochemistry, cell biology and mouse genetics.
- Previous experience on:
 Biochemistry, cell biology.
 Some experience with mouse models will be highly considered.

Applicants should also apply to this offer sending their resume by e-mail to personal@cnio.es, clearly quoting the Reference: AIPREGFNC28 in the subject line of the e-mail. Applications and resumes without a reference will not be considered.

Master's studies in life sciences (biology, chemistry, biochemistry, medicine or similar) will be valued, with special preference for the field of cancer research.

El contrato será cofinanciado mediante el Programa de actividades de I+D con acrónimo S2017/BMD-3817 (TomoXliver-CM) de la convocatoria de ayudas para la realización de programas de actividades de I+D en Biomedicina 2017 de la Comunidad de Madrid, estando cofinanciado en un 50% por el Fondo Social Europeo para el período de programación 2014-2020”.